søndag 30. mai 2010

Koselig dag i hagen

Meg og Synne i butikken. Vi bare elsker de deilige skjerfene våre fra Halvor Bakke. Jeg bor faktiskt talt i mitt. Sommer som vinter. Alltid deilig å ta rundt seg.


For en deilig dag. Jeg har vært på Østby gartneri og handlet litt nye planter som alle har fått sine plasser i hagen.

Det er jo bare så hyggelig å plante og kose seg i hagen.



Cowboy vil også være med. Han syns det er kos å være med mor ute.

En skikkelig mammadalt er han.



Ren nostalgi. En gammel herlig vask og jeg har hengt på veggen og plantet "gamle" planter i. Er det ikke koselig.



Vakkert!


Denne potten var så heldig å få 3 forskjellige planter i seg. Lekre farger sammen.



En gammel jernpotte som har fått nytt liv. Ta vare på de for det kommer til nytte en dag.



Og var ikke blomstene fine.



Dette vegghenget kjøpte jeg for mange år siden. Den får nye spesielle blomster hvert enenste år. Nå skal gule og lys lys lys rosa få leve sammen sommeren 2010.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar