tirsdag 20. mars 2012

Mrs Arouba historie

Hei alle venner


Som dere kanskje har skjønt så er nå Mrs Arouba stengt og historie. Det var desverre ikke mulig å forhandle m utleier i forhold til betingelser på et nestet tomt senter og da blir det for lite trafikk. Vi får se hva som skjer i fremtiden men akkurat nå er det ikke noe butikk.

Jeg syns det er trist for kundene vi hadde og jeg har mange spørsmål hver eneste dag om hvor jeg åpner igjen. Tiden får vise hva som skjer.


Nå jobber jeg med å selge smykker for Diddi Bud to Rose. Så har du butikk og kunne tenke deg dette må du bare ta kontakt.

Det er smykker jeg har hatt i butikken i 3 år og som har solgt utrolig bra.


Når en dør lukkes åpnes en annen. Er det ikke det det heter.


Ha en fin dag i solen alle sammen.

Jeg går videre og finner nye utfordringer.


1000 takk til alle som har vært kunder og elsket butikken min. Hvem vet kanskje vi møtes igjen en dag.


stor solskinnsklem

Lena

1 kommentar:

  1. Jeg kommer til å savne butikken din, det er nå helt klart. jeg håper du åpner noe nytt etterhvert.

    Klem ;)

    SvarSlett